Lördag med 18 km i Skatås

 
I helgen har vi varit i Göteborg för att fira svärfars födelsedag. Jag passade samtidigt på att hinna med helgens inplanerade långrunda (18km) enligt programmet. Då jag inte har någon klar löprunda i Göteborg, begav jag mig till Skatås, där jag vet att det finns flera olika löprundor att välja på. Jag tänkte springa 18-km-rundan, men kom såklart på fel spår efter ett tag och hamnade på 8-km-spåret....Efter första varvet fick det bli 10-km-spåret också. Tidsmässigt är det inget att skryta om, då det var väääldigt backigt, men jag är nöjd som iallafall sprang sträckan som jag skulle och miljön var fin att njuta av. Det blev enligt min gps 17,27 km på tiden 1:59:22. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0