Snart så....

 
Inte bästa bildkvaliteten, men detta är vad som snart väntar oss.... Har därför haft såå mycket att göra den gångna veckan, både på jobb och hemma, men ikväll firar vi att vi äntligen har semester!
 
Självklart har jag också hunnit med min träning, fast igår blev det en miss..... Var tvungen att göra lite inköp på Lindex och var optimist som trodde jag skulle hinna före bodypumpen, men tji fick jag! Kom precis när de börjat med uppvärmningen, så det var bara till att hitta på något annat istället. Blev en runda cirkelträning på egen hand, eftersom det var styrka som var inplanerat för dagen.
 
Idag har stod backintervaller på programmet, så det blev totalt 37 min, varav 15 min uppvärmning, 2 x 6st 30-sekundare med 10 graders/procent lutning och avslutningsvis 12 min nerjogg. Inte speciellt jobbigt.
 
Imorgon när vi lämnat dottern på skolan ska maken och jag köra sista passet innan resan, jag ska springa 60 min i lugnt tempo och köra 30 min bålövningar, sen är jag redo! Självklart följer löparkläderna med och 3 pass är inplanerade den kommande veckan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0