Tisdagsintervaller och onsdagsbodypump

 
Igår, tisdag, startade dagen med intervallpass strax efter kl 6.... Inledde med 15 min uppvärmning, därefter 6st 3-minutare i varannan 13 resp 12 km/h med 3 min joggvila emellan. Avslutade med 10 min nerjogg. Totalt blev det 60 min och 10,7 km. Däremellan blev också 2st ofrivilliga toalettbesök - inget ovanligt alls för mig när jag springer direkt på morgonen - men väldigt irriterande!
 
 
Idag blev det en löpfri dag, istället valde jag bodypump, som jag helst vill hinna med en gång i veckan, som alternativ träning. Direkt efter jobb, hämtning av dotter hos kompis och snabb sväng hem om för att byta om, for jag sen iväg igen på ett 60-minuters styrkepass. Känns alltid så skönt i kroppen efteråt... Imorgon blir det löpning igen - backintervaller! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0