Nedräkningen har börjat...

 
Idag blev det en blöt mil men det var ändå ganska skönt trots allt. Veckan som kommer innehåller nu bara 2 enkla löppass inför dagen D på lördag. Nu kan jag inte göra mycket mer utan lita på vårens träning och våga satsa på lördag. Självklart hoppas jag också på perfekt löparväder, d.v.s inte för varmt, inte för kallt och framförallt inte för blött..!
 
Veckan som kommer innehåller således följande:
 
MÅNDAG
Yoga 45 min
 
TISDAG
6 km löpning i lugnt tempo (38min) + 30 min bålstyrka
 
ONSDAG
Yoga 45 min
 
TORSDAG
3-4 km löpning i VÄLDIGT lugnt tempo (27min) + 30 min bålstyrka
 
FREDAG
Lyfter mot Stockholm
 
LÖRDAG
Stockholm Marathon
 
SÖNDAG
Hemfärd
 
Wish me luck! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0